fredag 31 december 2010

Årets sista dag!

Jobbade igår och de va fullt upp precis hela kvällen så fatta själv att jag somnade som en stock. Jag har sovit som en klubbad säl i natt och inte vaknat en enda gång. Kanske att jag slappnade av mer också eftersom Neo sover hos sin pappa denna helgen.

Idag är det årets sista dag, årets sista fredag och därmed också årets sista vägning. I och med jul och all mat och bristen på motion så kände jag att jag har väl gått upp men jag får ordning på de efter jul när vardagen börjar igen. Öh, fatta hur fel jag hade! Jag fick ställa mig på vågen tre gånger för att fatta att de är sant. -2,7 kg på en vecka! De kan ju inte vara helt hälsosamt men det beror väl på min lilla magbacill jag hade i måndags. Sedan pratade jag med mamma förut och hon tror att separationen tar mer på mig än jag tror. Men jag har alltså gått ner exakt 24 kg nu! Jag fokuserar på hur glad jag är över de istället för att de möjligen är lite ohälsosamt. En annan tanke är ju att det helt enkelt beror på bacillen och att jag kanske går upp lite tills nästa vecka.




Nu. Träningskläderna är på. Om en timme kommer Mammi å hämtar mig så ska vi träna NyårsJympa på mitt älskade F&S. Det är en tradition och en perfekt uppladdning inför kvällen.

Sug ur de gottaste ur 2010 och fira in det nya året med människor du gillar och som gör dig glad. Invig de nya året i kärlek och skratt. Spara fantastiska minnen från 2010 och glöm tråkigheter. Gott nytt år allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar