måndag 20 december 2010


Idag gjorde jag två flugor på smällen och tog och packade in Neo i varma kläder och ner i pulkan så promenerade jag tull Jannika. Det är en bit och tog ungefär en timme. Det är faktiskt rätt jobbigt att dra en pulka, speciellt när det visst va plogat och sandat. Hehee, får se de som gratis träning =)

Väl hemma hos Jannika så beslutade vi att baka lussekatter såhär i juletider. Sagt och gjort! I sann bubblan-anda gjorde vi figurer som vi tycket om =)



Fina eller hur?



Julmys! Bubblan <3

Nu har Neo och jag ätit middag, fisk i ugnen och broccoli. Neo fick potatis också men inte jag såklart. Sedan badade vi båda, han tycker det är mycket skojigare att bada tillsammans såklart! Plask, plask!! Sedan drog han i sig en flarra välling och somnade på stört. Det är ju klart, man blir väldigt trött av att leka och jaga två hundar. Jag slappar lite och funderar på att kolla på den där miniserien som kommer på 4:an ifrån sängen. Japp, så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar