måndag 20 december 2010

Great!

Igår gjorde jag ytterligare en angenäm upptäckt. Jannika va här så bubblan hade lite härlig kvalitetstid. Neo låg och snarkade så gott. Då började vi prata om nyår. Och de va ett tag sedan jag köpte min jul- och nyårsklänning. Så ville jag visa Jannika den och jag provade den.
Hoppla, på udden till förstor! Hahahahah, vilket problem jag vet!! Jannika tyckte att sen va så stor att om jag går ner ett eller två kilo innan nyår så kan jag inte ha den. Men vet ni vad?! Bara för att så tänker jag ha på mig min förstora klänning ändå =)




Idag har julveckan börjat. Ingen julklappsstress detta året. De e skönt. Tyvärr har Öppna Förskolan stängt till 13 januari så de blir till att hålla oss sysselsatt ändå. Idag hoppas jag på en riktigt lång och härlig promenad, kanske att jag gör lite styrketräning med min pilatesboll när jag kommer hem. Pulka eller vagn är dock frågan... Jag har inte riktigt undersökt hur mkt de har snöat i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar