söndag 26 december 2010

Lilljulafton!

Idag har mina finaste, underbara vänner varit här och firat lite jul. Underbart! Tog med mig massa rester från mamma igår som vi smaskade på. Lax, sill och andra godsaker. Zandra tog på mig att fixa effe. Panacotta med smak av glögg och pepparkaka. Mumma säger jag bara! Hon är så duktig och huslig. Sedan byttes det lite klappar men mestadels har vi bara tjärat en jäkla massa. Typiskt tjejsnack. Love it!! Det är helt underbart att man har så fina vänner. Jag känner mig otroligt lyckligt lottad på de planet!



JoZ <3 (I know inte den bästa vilden på oss två men den enda jag hade i telefonen)

Imorgon skall Jannika och jag träffas och boka tatueringstider. Vi vill gärna göra det "ihop". Zandra kan mkt mer än laga mat, hon hjälpte oss också att ta fram schyssta typsnitt till våra tattoos. Jag ska göra ett enkelt N (som står för Neo såklart) vid, eller bakom örat och Jannika ska skriva ordet Kärlek på insidan handleden med ett riktigt snyggt typsnitt. Så imån skall det bokas! Hurra!


Bubblan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar