måndag 6 december 2010

Fy.

Världens roligaste 26 årskalas i lördags. Världens finaste Jannika fyllde år så vi åkte vill Kungsbacka och partajade. Sjukt kul som vanligt när man är med de underbara människorna!

Den stora frågan är ändå... Champagne why? Jag klarar inte de. Slår så in i varje gång. Borde inte jag ha lärt mig vid de här laget? Priset betalades igår. En hel söndag åt pipsvängen... Yeah, yeah. De e bara att gilla läget och gå vidare.

Så denna veckan börjar i hälsans tecken med en frisk promenad med Emma å Amanda. =)


Här är hon, Amanda äter majskrok!

Sedan följer en vecka med intensiv träning och grym kosthållning! Jag leker med tanken på att ha nått 20 kg strecket innan jul. 2,5 kg kvar. Är det möjligt tro? Nisse från Kba har gått ner 20 kg å han va svinfin!!! Jag vill med!!!

Såhär såg jag ut i lördags...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar