söndag 12 december 2010

Lördagen

Wow, Challange. Vilket pass!! En riktig genomkörare. Så jäkla roligt och sjukt kul att träna med Emma. Jag är så otroligt glad att halsontet försvann. De var nog tack vare c-vitaminchockerna och träningsuppehållet som gjorde susen. Nu är jag på G igen så nu kör vi!!!

Tänkt på en sak. För de som tror att jag kör hela de här viktminsknings-köret för någon annan än mig själv har så jäkla tokfel!! "Men du är ju jättefin nu". Ja, tack?! Va jag ful innan? =) Nejdå men de här är enbart för mig själv. Jag vill va så fin som jag kan, de e väl uppenbart att jag struntar i vad andra tycker (annars hade jag inte sett ut som jag gör). Sedan så har jag verkligen gett mig FAN på att de ska gå att gå ner 30kg. Hur jäkla svårt kan de va?!! Antagligen är de pissvårt och jag kommer säkert få äta upp att jag nu är så himla kaxig. När jag nåt mål är det en psykisk vinst. Jag klarar allt då!




Ikväll har Neos gudfar Christian och Emil varit här. Tacos bjöd Christian på sen blev de lite kortspel och kvällen avslutades med att vi alla deckade i soffan till slutet av filmen The Terminal.

Imån är de full rulle. Selmas dop med kalas och grejer. Sen hem till min moster och kusiner för Lucia fika som utvecklades till lucia-middag istället. Trevligt!

Jag vill avsluta med att säga att jag har världens finaste bästa kompisar. Jag är så jäkla glad för J:s skull! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar