torsdag 30 december 2010

Yesterday & today

Igår var det äntligen dags att träffa Lisa och Ville. Det var underbart väder så Neo och jag passade på att gå ner till Kungälv. Där mötte vi upp lisa och gick till Fars Hatt och tillbaka till västra gatan. Vi hade MASSA att ta igen så det blev tjejbabbel! Sedan tog vi en härlig lunch på Tant Rut och avslutade de hela med att handla lite smått på Maxi. En helt vanlig dag i mitt liv.






På eftermiddagskvisten fick Neo och jag besök av tant Jannika. Jag bjöd på middag och vi fick härlig tjejtid tillsammans dvs massa snack! Hon är så kär så de smittar nästan! Hela hon bubblar av känslor och hon är upp över öronen! Det är underbart att se henne! Härligt och det är min finaste Jannika absolut värd!
Sedan glodde jag på Zorro från sängen och när jag äntligen somnade vaknade Neo. Kul dag! ;) Men de ska nog allt gå bra! Känner mig på jättebra humör och ikväll ska jag jobba! Full fart på årets näst sista dag! Imån blir de också en riktigt bra dag som inleds med en barnfri (och välförtjänt) sovmorgon, träning och lite röj hemma. Sen är det väl dags att börja göra sig vacker inför kvällens trevligheter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar