måndag 6 december 2010

Jay Smith

Sitter å tittar på Idol och inför fredagens final. Intervju med Jay Smith. Ärligt talat folket!! Vinner inte han så blir jag galen, mister förståndet. Han kan väl bli den andra vinnaren att lyckas efter Agnes. Vi har nog av baladsjungande Erik Grönwall vinner som glöms bort. Men jag tror att Jay går långt, internationellt!

Jag kan ju så klart inte låta bli att bli lite småkär i Jay. Varför? Vem faller inte för en rocker a la badboy? Att han är lite mystisk men känslosam och samtidigt hård. Framför allt för att han är så jävla talangfull och med en röst som gör att jag får höneskinn samtidigt som jag vill rocka loss. Talang är det jag faller för. Mina tjejkompisar och jag har haft den diskussionen vid ett flertal tillfällen. Vi faller för talang. Gitarrist, sångare, snickare, handbollsspelate, handy-man och skådespelare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar