tisdag 7 december 2010

Piss å skit!!!!

När jag vaknade i morse hade jag lite ont i ena sidan av halsen men tänkte att de inte va så farligt. Så Emma och jag tog med oss kidsen ner till Öppna Förskolan och när vi väl va där kände jag att de va lite värre än jag trodde.



Idag målade Neo sin första teckning på ÖF. Stor kille!

Efteråt köpte vi med oss sallad och gick hem till Zandra. Känner mig bara mer och mer hängig. Hela dagen har jag tänkt att jag skall träna ändå. När vi sedan går hemåt känns det verkligen inte helt okej. Halsen gör ont och det kryper upp mot öronen. När vi nästan är hemma inser jag att nä de går inte att träna. Ni vet väl att om man tränar med halsont riskerar man att få hjärtmuskelinflamation. (Ja, de e lika farligt som de låter och kan faktiskt sluta med döden om de vill sig riktigt illa.)

Trots denna kunskapen så är jag så jävla arg och bitter. Typiskt! JAG VILL Å JAR INTE TID ATT BLI SJUK!!!! Jag hoppas att efter detta mogna beslut så vaknar jag i morgon och är frisk som en nötkärna!!

Nu dricks det varmt te med honung i. Och fast jag inte vill erkänna de så ömmar mina leder också...



Så varma krya-på-dig-hälsningar mottages tacksamt! =)

Jag vill verkligen tacka alla fina för de underbara komplimangerna jag har fått idag! Dels för min skitsnygga skjorta men framför allt för de uppmuntrande orden. Så tack till Caroline, Karolin, Therese, Fanny, Zandra, Emma och Frida. Alla förtjänar komplimanger, särskilt när man kämpat för att tex gå ner i vikt! För det är emellanåt skittufft!

ps. Jag kan inte låta bli att tänka på min viktminskning... Måtte jag inte gå upp!! De där med 20 kg innan jul kan jag säkert tokglömma. Fan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar