fredag 17 december 2010

Århundradets längsta fredag

Har ändå tuffat på rätt bra. Dagen började ju med avslutning i kyrkan. Sen drog mamma, Neo och jag till Backaplan. Julklapp-och belöningsshopping. Det blev nya underkläder. Så fräscht!!



Neo leker med fin favoritgrej, mormors snus.




Mamma försöker förtvivlat fånga en bild på Neo. Problemet är att han inte sitter still tillräcklig länge... Hopplöst.




Ser ni gropen på knogen? Japp, den lyckades jag få dit imorse bär jag skulle hyvla gurka. Inte så märkligt för jag gör de varje morgon. Jag använder osthyveln till att skära perfekta gurkbitar på mackan. Men något gick snett och knogen fastnade och nämnde efter sig en bit knoge på osthyveln.

Ikväll har jag strukit och nu har jag gottat till mig i soffan framför På Spåret.

Imorgon skall Neo och jag iväg och göra något som är en stark jultradition i min familj... Mer om de i morgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar