fredag 17 december 2010

Det har varit en konstig vecka. Tänker inte gå in nämnvärt på några detaljer. Tids nog skall jag nog lätta mitt hjärta och ni ska få ta del av mina tankar. Hur som helst så har detta brutalt påverkat mig på massa sätt.

Men livet går ju och det blev fredag. En vecka kvar exakt till julafton och då går tiden ut för mig att gå ner totalt 20 kg.
Jag vägde mig idag och insåg att jag inte behöver den sista veckan!!! Nu hörde rätt! Otroliga 2,6 kg har jag gått ner på en vecka!!! Hur är de möjligt?! Kan de vara de där tabletterna!? Hur som helst är jag som ni kan förstå sjukt jäkla nöjd!!! Totalt 20,5kg sen augusti! NU KÖR VI!!!

För övrigt är det terminsavslutning på Öppna Förskolan i Kungälvs kyrka för att verkligen vrida upp stämningen. Min lilla mammi ska följa med och efter fikat åker vi till Backaplan för julklappsshopping. Jag ska bannemej unna mig något också! Jag behöver lite underkläder så de kanske får bli de. På Spåret ska avsluta min fredag. Å imån händer de grejer, men mer om de imån!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar