lördag 11 september 2010

Vaknade med världens huvudvärk! Väldigt orättvist med tanke på att jag va nykter och inte drack ens en droppe vin igår! Jannika och jag åkte till Åsa för att hälsa på fina Camilla. Deras gemensame vän Petra frånjalmstad joinade också. MYCKET trevlig tjej måste jag säga! Vi käkade thai och de andra drack massa vin. Vi tjötade och skrattade mest hela kvällen och hade jättemysigt. Jodå för 2 var jag hemma, å då lämnade jag hemmet vid 17- tiden.

Som sagt vaknade jag med världens huvudvärk men en rejäl , två panodil och ett träningspass (å vilket pass btw) senare var huvudvärken endast ett minne blott. Anledningen är troligtvis sömnbrist. Neo är helt tokförkyld och det år inte lätt för liten kille att sova, särskilt om man hemskt gärna vill ha napp. Problemet år ju att han inte kan snutta på den för rätt var det är måste han andas och etersom han är så tät i snoken så tappar han ju nappen. Då blir de illvrål tills mamma (ja för pappan sover som en klubbad säl å hör inte ett jota) har gått upp och stoppat in den igen. Det händer uppskattningsvis 73 gånger varje natt. Man blir rätt trött av De kan jag meddela. Å innan jag kan somna om så ligger jag och lyssnar på hans snörvel. Puh, de e jobbigt!

Det var ett sk tema pass idag på F&S och dagen till ära var det ett Michael Jackson-pass! Tjohooo va skoj de va så nu är mitt dansbegär stillat något.

Nu ligger jag i sängen, trött och ap-mätt! Mattias är på avskedsfest med City Gross special gänget.

Trött. Over & out
Ps. Glömde av att mäta och väga mig. Om siffrorna är positiva skall ni få reda på de imån =€

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar