onsdag 8 september 2010

Mysko!

I morse när jag vaknade var jag fortfarande illamående. Det är väldigt märkligt! Jag tror faktiskt att det har å göra med kosten. Detta är vecka 5 påin GIdiet och kg har börjat denna veckan att implementera lite kolhydrater, frukt skall tydligen vara första steget. I morse tog jag ytterligare ett steg i kolhydratriktningen. Efter morgonpromenaden gjorde jag en omelett på tre ägg, som jag alltid gör, skar upp en halv blodgrapefrukt och (håll i er nu) 1/4 dels grovtbröd med hela korn i. Får se omser märks någon skilnad under dagen.

Eftersom jag kände mig som en värdelös mamma igår så har jag dragit igång stora planer för denna dagen.Neo öigger och vilar nu men idag tänkte jag ta en tripp till Oasen och bada en halvtimma i lagunen. Efteråt skall vi träffa Zandra, Selma, Emma och Amanda i klocktornet för en lunchdate. Myspys! Antagligen somnar Neo som en stock efter han käkat!

Nu tar vi yoghurt och fruktstund så blodsockret håller sig på en hög nivå när vi plaskar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar