torsdag 16 september 2010

En helt vanlig underbar morgon!

Denna dagen började precis som se flesta gör. Men trots gårdagens åsk- och regnväder då sken solen på mig och Neo. Underbart!! När vi kom hem så käkade jag frulle och sen, ja SEN satte jag igång med renoveringen. Jag har nu slipat och spaklat båda väggarna (å givetvis dammsugit upp slipdammet). Duschat har jag gjort så ny sitter jag i soffan och njuter av tystnaden. Neo sover så gott, han fick lite risgröt till mellis. =)

I eftermiddag är det återigen dags för rytmik. Neo fullständigt älskar de. Han tycker väldigt mycket om när vi sjunger. Ikväll är det träning igen och jag tror bannemej att de blir lite uv-strålar till efterrätt! Då jäkla härlig! Inte det bästa för kroppe. Men däremot för själen <3

Det verkar som om det blir party den 25:e i Kungsbacka! Verkligen roligt skadet bli. Jag har tom raknat in klipp å sling =) Kanske ska jag också passa på att utnyttja presentkortet och unna mig en ansiktbehandling!
Så får det nog bli!

Mamma är i Grekland, hon åkte i måndags men jag längtar redan efter henne! Skittrist att träna själv är det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar