lördag 4 september 2010

Not so fun!

Det är lördag och därmed "vägar dag". Inga härliga minussiffror att stoltsera med. Nej utan istället +0.8 kg. Min förklaring / ursäkt för det är antagligen att jag börjat träna ganska så hårt nu, så då har jag börjat bygga lite muskler (för det beror säkert inta alls på att jag varit besatt av mörk choklad denna veckan). Men ibland böir det såhär och då gäller det att titta på centimetrarna istället. Fortfarande -17 cm kring magen å få har jag inte mätt mig idag. Nåväl, jag deppar inte för de. Det tog mig vääääldigt lång tid att bli då stor som jag är så det tar antgligen rätt lång tid att gå ner också =)

Nu är Mattias på gymmet och lyfter lite skrot och när han kommer tillbaka skall jag träna afrodans på F&S. Efter det böir det öunch och sedan skall hela lilla familjen åka till Lundbystrand och kolla på handboll. Mattias lag spelar Kortedala cup pch en match hade varit roligt att se. Vi saknar handbollen. Ikväll är vi bortbjudna på middag hos Zandra & Magnus ( å Selma så klart). Det skall bli mycket trevligt! Mycket som händer idag och jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar