måndag 6 september 2010

Tv kväll!

Förutom morgonpromenaden innan drullen i morse så är det vilodag dag idag och det innebär slapp i soffan! Tjohoo! Det har redan börjat. Jag la en riktigt, riktigt trött Neo som somnade på stört. Inte då konstigt efter en heldag på Ikea med Zandra och Sessis. Newsflash: 79cm är den minsta hyllan Ikea har. I need en vit 70cm.
Jag får väl reta vidare =) Beställt tapeter har jag gjort idag också, i veckan skulle de komma! Får väl fjäska med mamma å pappa för att se om dom kan hjälpa mig och Mattias sätta upp dom. Mönsterpassning är väl inte det bästa vi kan börja med att göra ihop. Vi kan inte ens sätta ihop Ikea möbler utan skillsmässa. Alltså behöver vi mina föräldrar nu för vår första egna tapetsering.

Ikväll är det 19.00 Looser Us, 20.00 premiär för Biggest Looser Sverige och sedan The Good Wife. Luta mig tillbaka och måla naglarna. Slapp och lat idag! Imorgon är det som vanligt först morgonpromenad innan frulle och kl 18 kör vi stenhårt pass på F&S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar