måndag 13 september 2010

not even an inch!



Inte en centimeter eller gram har siffrorna ändrat på sig! HJÄLP!!! Va gör jag för fel?! Äter nästan inga kolhydrater och relativt små portioner. Tar en morgonpromenad varje dag (okej kanske inte varje dag), tränar tre-fyra dagar i veckan på Friskis & Svettis, undviker alkohol, dricker mycket vatten allt enligt boken men ändå så händer det inget!

Jag får helt enkelt öka upp intensiteten... Måste ta en promenad innan frukost varje dag. INTE slarva med maten (det har jag visserligen inte gjort heller) och ge järnet på träningarna. Kanske tom skall försöka ge mig ut och springa på fredagar och måndagar som egentligen är mina vilodagar. Men jag kan faktiskt inte springa! Låter kanske konstigt men så är det! Jag antar att jag får börja med att springa mindre sträckor och öka successivt. Tex bara runt kvarteret här hemma.

En positiv sak är att jag redan börjar märka resultat på träningarna på F&S. Örkar fler armhävningar och kommer längre upp i situpsen.

Neo är en snorunge. Jätteförkyld och det rinner HELA tiden. Jag är där och torkar jämt så han borde vara riktigt trött på det nu. Jag undrar bara när näsan trillar av ... den kommer säkert snart bli alldeles röd av allt torkande. Men det tillhör ju. Barn skall vara lite sjuka, så är det ju bara.

Idag åker Mammi med sin kompis Gunn till GRekland. Lite avis är jag. Zandra och jag har pratat lite löst om att vi två skall åka helt alena om ett par år när det passar oss. Efter barn no 2 kanske. Då vill jag till Grekland!

1 kommentar:

  1. Johanna jag har ju sagt till dig att du inte får lägga ut bilder på mig! =) / Friday

    SvaraRadera