måndag 27 september 2010

Bok


Bingo Rimér - En flickfotografs bekännelser.

Idag har jag köpt denna boken. Den gavs ut i tordags men de hjorde lite PR för den i morse i Vakna. Jag kollar ju på Vakna på femman varje morgon. Jag älskar skvallen (det är tragiskt men sant) och mamma säger, eller sa i alla fall förr när jag var yngre, att man skall läsa mycket BÖCKER. Hehehe. Detta är kanakse inte direkt någon skönlitteratur som stimulerar min intellektuella hjärnhalva men jag kan gå in och garantera att den kommer stimulera skvallerkärringen i mig =) Jag har fuskat lite och kollat på några bilder.. Hihi.

JAg kommer att recensera den när den är utläst men... 1. Jag läser så långsamt! och 2. Jag har inte riktigt lika mycket tid längre. Men jag är väldigt sugen på att sätta tänderna i den!!!

Btw. Jag har väl säkert glömt av att berätta för er att jag typ är besatt av att läsa Katrin Zytomierska och Bingos bloggar. Jag uppskattar Katrins blogg skitmycket. Hon har åsikter om allt och står på sig. Skriver det som många tänker och har skinn på näsan. JAg håller kanske inte med henne varje gång men hon är för mig en förebild. Heller än Kissie (??) eller nån annan fjös.

1 kommentar:

  1. hej angelica här emmas kompis=)
    tittade också på vakna i morse och blev intresserad av den boken. du får gärna skiva vad du tycker om den.

    kram angelica

    SvaraRadera