tisdag 7 september 2010

Urk!

Idag är jag inte pigg, nä faktiskt helt tvärtom! Men vad hände? Jag vaknade imorse efter att tvingat Neo att somna om igen. Jag tycker inte att det är humant för varken Neo eller hans mamma att gå upp 5.30. Men när vi lyckats somna igen så ringde de en gubbe från Riksbyggen som skulle komma hit. Vi märkte ju i söndags när pappa var här å sätte upp lampa i hallen attde inte finns någon spänning i två uttag i hallen.

HALLÅ?! Vi bor liksom i ett tre åt gammalt hus. Dåligt tycker jag! Nu är det två gubbar här som kallar kablarna för snören. Känns lite olustigt. Skicka hit en elektriker tack! Men de verkar dom om de saknas en kabel i uttagen.

Huvudvärk har jag, hungrig är jag och definitivt trött är jag!!! Öh, får värma lite GI lasagne när gubbarna gått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar