torsdag 23 september 2010

Finaste Zandra!

Jag är en mycket lyckligt lottad prutt på jorden. Jag är omringad av så fina människor. Idag tex fick jag helt spontant presenter av Zandra. Min fina Zandra, ässling faktiskt. Nej, inte älskling för vi är ju liksom inte kära i varandra men de e kärlek alltså ässling. Jag fick två mindre glasburkar att ha på mina nyuppsatta hyllor i köket, dom är precis likdana som dom jag har fast mindre då. Inte nog med det så fick jag också en gööööörfin (OBS grov Göteborska). Åh, den är så fin. Sådär råromatisk som jag älskar med fina rosor på och så står det INTE UTAN DIG på. Jag placerade den i sovrummet med en gång. Den gör sig jättefint där. Jag ska tabilder imån å visa för de orkar jag inte nu. Ville bara meddela alla (som läser) att jag har världens finaste Z!

Till dessa fina presenter så fick jag också ett jättefint kort med otroligt vackra ord om vad hon uppskattar hos mig.
Jag kommer att sova så himla gott efter denna överraskningen. Såvida jag inte bara ligger och funderar på hur jag någonsin kan åtgärda henne.
Zandra är otroligt givmild och omtänksam, mycket mer än jag är. Å dumma mig, varför kom jag att tänka på de nu...

Skit samma! Min Zandra är den bästaste Zandra i hela världen. Tack som fan att jag har dig! <3 Tack för att du är du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar