onsdag 15 september 2010

Morgonpromenad -check, dammsugning-check, frulle & dusch-check! Nu sitter jag utanför Zandras port å väntar på henne för vi ska till 421 i Högbo. Premiär för min del men Z har varit där en gång tidigare så hon är veteranen av oss.

Igår påbörjades minireneveringen. Detta innebär tapetsering på två väggar och hyllor på den ena. Inget jättekomplicerat men förhoppningen är ju att de mitt vardagsrum och kök ett liten lyft.
Newsflash: det finns inte vilahyllplan i en längd av 70 cm. Jag löste problemet genom att köpa vanliga trähyllplan på Ikea och konsoller i samma princip samt vit målefärg. Detta blir nog väldigt bra med tanke på att jag är ute efter en råromantisk stil. Jag har tagit kort och ska visa er vid ett tillfälle. Nu kom Z pch Selma så nu får jag nog hjälpa henne med vagn och babyskydd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar