söndag 20 juni 2010

Home at last!

Jag har varit i vår vackra huvudstad Stockholm över helgen. Mamma, Gunn, Lisa, Katrin, Annie och jag har varit och insupit all bröllopshysteri. Det har ju varit kungligt bröllop. Victoria och Daniel fick äntligen varandra. Jag hörde att det var ca 500 000 männiksor ute på gatorna och firade samt att 2 000 poliser var stationerade i Sthlm den dagen.

Vi stod vid operan när Kortegen var. Därifrån kunde vi också se vigseln på storbild., Vilken känsla och stämning det var. Efter kortegen så släppte de på folk så vi stod på bron framför slottet där brudparet vinkade och höll Victoria höll tal. Det var så fint och kändes ärligt, älskat och äkta.

Denna helgen framför allt bröllopet och allt där till var så himla stämningsfullt och härligt. Can't wait til it's my turn!

Victoria och Daniel sprudlade av lycka och såg så otroligt kära ut precis varje ögonblick. Det var så fint vad Victoria sa... Hennes tal på balkongen. Å hon var ju så jäkla vacker! Ni har väl inte missat hur fina de var va?



Jag startade med pulverdieten redan idag när vi lämnade Sthlm. Jag har idag ätit frukost sedan startade jag. Vi skulle egentligen ha åkt till Lisas land och grillat men dom kunde inte trots allt så då tänkte jag att det är bara att köra på. Så slipper man det där "jag börjar på måndag". Imorgon skall jag väga och mäta mig för att se vad mina mål och delmål blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar