tisdag 1 juni 2010

For real?

Jag åker ju en hel del buss nu för tiden. Det är smart av reklam-människor (typ Patrik) att använda busskurerna som reklamstolpar för man kan inte annat än att läsa dom. Hur som helst. Just nu gillar jag två olika reklamer. Den ena är alla frierier som Aftonbladet har (undra om det är Expressen). Än så länge har jag inte hittat någon det står "Johanna Lindau i Kungälv, vill du gita dig med mig// Mattias" men jag ger inte upp hoppet. Jag fortsätter leta.

Sedan tycker jag en annan är så lustig. Det är reklam för bandlösa Bh:ar. Inga axelband och inget band runt om utan bara kupor. Längst ner på affichen står det "Det funkar". HAHAHHAAHAHHAHA, svårt att tro... Skulle vilja se en sån på mig. Ett par DD som just varit gravidstora och mjölstinna... HHAHHAHAHA, det är så komiskt! Eller ni som känner och vet Zandra med sina BOMBER... Det blir mer som nipple-holder. JAg tror också att det funkar på ett par A- eller möjligtvis på B-kupor (som bilden visar) men det är klart. Det beror ju på vad man har fr mål när man trasslar på sig en BH. Mitt är i alla fall upp och ihop. Abslout inte ner och isär.

Just det, MQ:s reklam med Joel Kinnaman tackar jag också för. Den får som gärna använda igen. Ge mig honom. Gör det!! NU!! (Han är mitt svenska frikort!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar