söndag 14 augusti 2011

Sleeping beauties




Finaste Leon! Helt slut blir man efter att bada på äventyrs bad med bästis Teo och pappor!


Liten älskling myste ner sig i soffan med Rikard som fick se på Nicke Nyfiken för 200:e gången?! Tillslut lyckades inte de stora blå hålla sig öppna längre..


Legogubbe!!


Kul! Undra om det var Liten, Mellan eller Störst som stod för den här konstruktionen?!

Det är så jäkla trist att en vecka ska gå så himla fort. Redan söndag och idag kommer Mattias och hämtar Neo å Anna hämtar Leon. Jag antar att det går såhär fort nät man jobbar och står i. Det är alltid trist att vas utan våra grabbar men förhoppnings när man sig att utnyttja tiden maximalt när man har familje/barnvecka. Tråkigt är också att jag jobbar och inte kan få pussa lite på Neo innan han åker. That's life. Jag hoppas att hans pappa kan hålla mig uppdaterad om spännande saker som händer i veckan, eller hur han mår. Neo fick ju vaccination i fredags mot röda hund, mässlingen och påssjukan tror jag. 4-14 dagar kan han få feber och/eller lite röda prickar. Hittills inte en biverkning så långt ögat når.

När jag kommer hem idag ska jag ta det väldigt lugnt. Hoppas vi kan grilla. Ser gärna en film och myser på Rikards sista semesterdag. Imorgon börjar allvaret. Hej då lata sommardagar Hej vardags- och rutinhösten.
Spännande på sitt sätt. Nu gäller det för Rikard och mig att matcha våra rutiner och vardagssysslor så att de funkar ihop. Jag kan inte se ett enda problem faktiskt. Jag har ju knappt hunnit få några rutiner än. Nytt jobb- nya rutiner. Som jag brukar säga; Allt går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar