tisdag 16 augusti 2011

Glömde...

Igår var det en vecka sedan jag började med en ganska strikt GI diet och fas 1. Men vadå hände? Från att vara totalt jävla besatt av vikt och resultat så glömde jag av att väga mig igår. Märkligt... Så därför klev jag upp på den förbannade apparaten i morse istället. Hyfsad vecka tycker jag allt. -1,3kg. Ett ganska så förväntat resultat med i stor sett inga kolhydrater i kroppen. Jag är nöjd eftersom det varit barnvecka och jag inte har kunnat gå mina pw på morgonen innan frulle eller tränat speciellt mycket.

Denna veckan däremot blir det pw varje dag innan jobbet och några träningar. Egentligen ger träningarna inte så mycket nu i och med att jag inte har kraft nog att pusha mig själv till att hoppa lite högre eller göra några armhävningar till. Det tar en stund för kroppen att fatta att det finns hur mycket "sparad" energi som helst på min kropp, dvs fett. Fett är ju min energikälla numer och som ni vet så fett bränner fett.

Ikväll skall jag ha kvalitetstid med mina tjejer! Middag på Danilo och sedan bio på Bergarkungen. Vi ska se en riktig tjejfilm nämligen Bridesmates. Skall bli supermysigt!

Just det!!! Jag måste flagga för en Garageloppis i morgon i Duvesjön. Superfina grejer till superlåga priser. Så kom å fynda vet ja!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar