tisdag 30 augusti 2011

Kungsmässan och Kungälv

Idag har JoZ haft kvalitetsdag! En riktig tjejmysdag. No guys allowed. Jag hämtade upp flickorna vid halv tiotiden i morse och så styrde vi kosan mot Kungsmässan. Det är alltid roligt att se lite nya shoppingcenter. Vi gick nog in i de flesta affärer och jag är riktigt nöjd över de fina kapen jag gjort idag.


Bh från Lindex på rea 129:- Nice med en som passar och som gör sitt jobb ordentligt!


Kappahl har riktigt fina grabbkläder och framför allt riktigt snygga jeans. Å just idag var alla barnbrallor nersatta 50:-. Köpte även en snygg farfars tröja i marinblått.


En piratpyjamas också från Kappahl. Neo växer ju ur alla sina pyjamasar och dom han ärvt från Leon är fortfarande för stora.


En supermysig kofta från Gina. Som går att stänga med en hake eller som är skitsnygg öppen också. 199:-



Vanlig basic t-short med bröstficka modell (lite större) från HM, tofsar och...


Ett par blåa och gråa mjukhets till Neo. Perfekt att ha till dagmamman nu i höst.

Sedan åkte vi tillbaka till Kungälv för att kolla in Reko Barn och deras vinteroveraller. Det är ju helt sjukt att det redan börjar ta slut!! Vi är liksom fortfarande i augusti!!! Men hittade i alla fall denna som jag passade på att köpa. Lika bra så är det gjort liksom!


Leon har en likadan men som han vuxit ur men som är för stor för Neo så det var bara att punga upp med 899:- (Mamma, pappa och morfar; Bidrag mottages tacksamt och ödmjukast). Men saken är ju att kvalitén är oslagbar. Blir grymt för Neo att röja i till vintern. Leka i snöhögar på Skarpe Nord när Kungälv spelar. För jag kan tänka mig att det blir några besök dit i vinter. Inte mig emot faktiskt!

Nu ligger jag i soffan och gör inget. Skall hem till mamma och hjälpa henne med håret och äta middag. Den grisen åker till Grekland på torsdag... Fy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar