onsdag 10 oktober 2012

Välkommen säger vi till mystiden

Fram med filtarna, raggsockorna och tänd värmeljusen. I morse indikerade Moder Jord att Farbror Frost står och knackar på i farsdun.


Det är nog också dags att stänga alla mina "vädringsfönster" så vi får upp lite värme i vår hyresrätt :0) Ja, köket var aningen kallt.

Jag har sittat ett hus jag vill ha. Jag vill ha det precis som det är, inrett och färdigt. Redo att flytta in bara. :0) Så om jag hade 3 mille på banken och inte tyckte att det låg för långt bort från Kungälv så skullr jag flytta in på sturt!!!


Liten uppfart.


En nice veranda.


Hyfsad hall.


Gammalt.


Matplatsen...

I eftermiddag kör jag mitt aerobicpass och jag hoppas på många härliga motionärer! Därefter är det skynda, skynda sim gäller för jag ska på tjejmiddag hos finaste Zandra! Mysigt. Hon har fixat och donat som bara den. Underbaring!

Torsdagen som följer är ingen superkul dag direkt. Städ och strykning följt av jobb står på schemat. Å sovmorgon såklart!!! Efterlängtade sovmorgon!

På fredag sedan är jag ledig så då ska Karro och jag engagera oss i vår älskade förening- Friskis & Svettis. Vi ska snacka med ungdomar på Mimers Hus på Unga Dagen och inspirera dem att träna hos oss. Prata lite om gratis träning under höstlovsveckan och förstårs nya lokalen. Bort med stämpel om att all träning på F&S är "kärringjympa"!!!



1 kommentar:

  1. Otroligt mysigt hus! Brukar också roa mig med att "porrsurfa" på hemnet. Kram Lisa

    SvaraRadera