torsdag 11 oktober 2012

Bortskämd!!!

Igår var det ondag och således lillördag. Som vanligt var det jobb, jobb och jobb sedan direkt till mitt underbara Friskis för att fylla på med härlig energi från fantastiska motionärer och framför allt från underbaringarna Karro, Jannie och såklart Mammi. Det är verkligen så jäkla kul att vara instruktör, en riktig energi boost!! Efter ett gött ae-pass så var det skynda, skynda, skynda hem för att slänga mig i duschen för att göra mig öite vacker för mysig tjejmiddag hos bästste Zandra.

Räkcoktail med en tvist, pasta med gräddig fisksås och den godaste efterrätten jag ätit på år och dar.... Jag va så jäkla mätt men jag kunde inte sluta äta. Ni som kännet mig vet att jag älskar choklad och detta (som ni ser) var helt ljuvligt!!


Lollo, Catherine, Zandra och jag fick en supermysig kväll med mycket massa tjöt, vin och några bytisar (massage byte).

Jag måste bara berätta för er lite om min karl där hemma som gjorde en heeeelt fantastisk grej. Egentligen gillar han inte när jag skryter om honom men detta måste berättas. :0)
När jag kliver ut ur duschen slår det honom plötsligt: "Men du ska ju inte vara hemma ikväll!!"
"Nej..?" säger jag. Varpå Babe går och rotar en stund i skafferiet och plockar fram en Marabou Helnöt. Jag ääääälskar helnöt och vid svår PMS så går hela 200g åt (de e knappt att Babe får smaka) medan jag sitter i sjunken i Grey's. Å varje gång jag kollar på Grey's på onsdagar så säger jag "Man skulle haft en helnöt!" Så i tisdags när Babe var å handlade så kom han ihåg och så köpte han en Helnöt som han skulle slänga fram när jag säger den obligatoriska frasen.... Åh! De e kärlek det!!! Bland den finaste gesten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar