fredag 26 oktober 2012

Freeeeedag!!

Jobba, snabb sväng på Vikinga Marknaden, handla och sedan heeeeeem!
Medan jag drack ett glas välförtjänt bubbelrosé och ägnade mig åt föreningslivets ideella arbete...
Mer nöje än jobb. Jag berättar mer när det närmar sig ;0)

Babe och jag såg The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Ja, twisten i den filmen lyckades man ju klura ut rätt snabbt. It's my thing. Alla amerikanska filmer är väldigt förutsägbara men Babe, han var imponerad av mina filmfärdigheter så jag tackar och tar emot.


Såhär laddar jag inför morgondagens sköna inspirationsdag på F&S Borås. Ska bli skoj med ett härligt, galet gäng av inbitna Step & Aerobic tokar. Alltså är det snart dags för sängen...
Två pass kör vi imån, hoppas fan att benhinnan håller. Ibuprofen i kroppen och Voltaten på benet... Tillfällig lösning, don't tell my mum ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar