måndag 22 oktober 2012

Gräsänka

Tänk att de äntligen är fredag!!! ;) Sista arbetsdagen fast imån är de både lördag och söndag... Nejdå, skämt å sido. Imån är det min lediga dag efter jobbhelg.

Imorse åkte Babe till Motala för att jobba igen. Förra gången skulle projektet ta 2 veckor... Det blev 9 veckor. Denna gången ska han vara hemma imorgon kväll, så jag förbereder mig på att han kommer i slutet av veckan istället. De e så knäppt hur van man blir att ha någon bredvid när man sover. Trots att 2 meter man ligger på diagonalen, inte vaknar ens för ett brandlarm och knör ut mig. Tänk att man saknar allt de! Min första dag som gräsänka blev helt fantastisk. Middag hos familjen Sjöberg och massa Luddemys. Tänk va stor han är, redan...
Dags för bildbomber...


Lillebror Ludvig


Storasyster Selma


Sover så gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar