tisdag 30 oktober 2012

Hemmapremiär i söndags! Perfekt bandyväder, stålande sol och någon minusgrad. I vanlig ordning va de bandyfrulle vid 9, denna gång hos Mangan. Sedan packade vi ihop oss och tog en sväng förbi Freddan på kyrkogården och bad honom om hjälp från bandyhimlen.
Vi gick också premiärinvigt Tribecca som är vårt nya Befor Bandy-place.
Väldigt, väldigt bra!! :0)
Sedan äntligen dags för Kungälv att ta emot Svenska Mästarna Sandviken..


Hur de gick?? Kungälv krossade SAIK med 6-3. Lånade spelaren Hauska gjorde 2 mål och en ass. Kul tycker jag! Hoppas han får mersmak och vill stanna i Kungälv!


Ja, man kände sig gött mör i kroppen efter 1,5 timmes aerobic och 1,5 timmes step i lördags följt av middag och "lite" vin hos Jessica & Andreas, heldag med bandy och sedan F&S och mitt Steppass. Jag hade sån träningsvärk så det kändes som om mina lår blivit ersatta av stockar... It still hurts!
Vad är passar då bättre än mammas nybakta hjärtbröd!


Tack vare Liten & Stor har jag haft föräldrardagar igår och idag! Det gör ingenting alls att helgen är dubbelt så lång och det bara är 3 arbetsdagar kvar sedan! Idag åker vi ut till Duvesjön och hem till Theo och Lollis!! Mys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar