tisdag 23 oktober 2012

Efterlängtade tisdag!

Ledig dag!! Sovmorgon! Jag sov enda till 7.44 (ja, jag är väl så gammal att jag inte kan sova längre än så). Sedan lyckades jag somna om och vaknade 8.22

Dagen va tillägnad pluggning men istället såg jag alla tre avsnitt av Torka aldrig tårar utan handskar på Svtplay... Jisses va jag grät! Å så va jag tvungen att berätta för Babe att jag älskade honon..


Jag lyckades ändå knåpa ihop två frågor till seminariet som ikväll var på boken Vad är queer.

Men innan jag var tvungen att åka till skolan spenderade jag lite tid med min fina, fina fantastiska vän...


Lillte bird tattoo


En stjärna på oss var eftersom vi är stjärnor!! Vi är grymma som lyckades bli instruktörer på F&S. Sedan symboliserar det ju vår fina vänskap också!


Karro!!


Färdigt!!


Emma på Little Bird


Jag fick hålla Karro i handen! Så klart, hjärtat! Allt för dig!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar