måndag 15 oktober 2012

Helgen...

I lördags bar det av till Lerum och hem till farmor & farfar på skaldjursmiddag. Vi åt krabbor, kräftor och räkor till de nästan sprutade ur öronen på oss! Älskar skaldjur och har faktiskt varit väldigt sugen på räkor så nu är det begäret stillat för en stund :0)


Vi fick våra älskade, fina pch väluppfostrade ungar i lördags och så fort de kommer hem så känner man sig hel och tillfreds igen. Även om man "lär sig" att leva utan dem en vecka i stöten så är det så mycket fina känslor som infinner sig i hela huset när familjen är samlad igen.


Grabbarna kollade på Herkules och ibland va de lite läskigt men då satte sig Liten bredvid Stor så var problemet löst. Tur att man har storbrorsan!!
Jag har tänk på en sak. Stor har blivit mycket mer kärleksfull mot Liten dessa dagar. Kramar honom gärna (läs tar ett brottargrepp) och klappar även på honom mycket oftare än han gjorde förut. Mysigt! Å igår så låg jag i sängen och lyssnade på grabbarnas prat från vardagsrummet mellan filmreplikerna, då säger Liten till stor "Jag älskar dig." varpå Stor svarar "Ja." underbart!




Här ligger Liten med morfar och spelar spel på telefonen...

Regniga söndagen bestod av en tripp till Stenungsund för att byta en tröja, kolla i leksaksbutiken och en mysfika. Babe var på Skarpe Nord för att greja något viktigt i för säsongspremiären så jag tog med mig min tjej som i sin tur tog med sig bror, svägerska och brorsbarn. Mys, mys, mys!!!


Här svärdas det :0)


Fika!


Stor fick sätta två kryss i rutorna i söndags!!


Det innebär att nr2 kom där den skulle och inte i kallingarna!!!
High Five!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar