fredag 12 oktober 2012

En helt fantastisk ledig fredag!!




Idag har jag varit en äkta aktiv ideell förenings människa! Jag älskar mitt Friskis och vill såklart att alla ska förstå hur jäkl bra det är och hur skitgrymt det kommer att bli i nya stora lokalen nästa år. Så idag har min finaste, bästa Karro varit på Mimers Hus och snackat med mängder av ungdomar om våra grymma träningspass, vårt stora och fräscha gym men självklart även våra väldigt schyssta priser. En tjej berättade att hennes gymkort (på annan träningskedja i Kungälv) gick på 330:- i månaden men i F&S kostar den endast 187:- imån. Billigt!!! Och väldigt prisvärt :0) Här står vi och ser inspirerande ut!


Sedan var det dags för lynch och lite handling med Babe. Mys, mys..
Därefter lämnade jag Babe hemma i sin ensamhet med hans nya puzzel (japp, puzzel OCH akvarienörd. Kan de bli bättre??) och åkte till Karro för en riktigt mysig tjejkväll!


Är hon inte helt fantastisk? Kolla päronen, love it!!! Massvis med myspys! Vi har bara ägnat pss åt saker vi älskar! Vi har knåpat ihop en hemlis och fixat med den, vi har gjort bytis och gett varandra handmassage, kollat på tjejfilm. Ja det enda som fattades var väl egentligen att vi målade naglarna så hade det varit en klassisk tjejkväll ;0)
Nu känns det fantastiskt! Jag har fyllt på med underbar Karro-energi... Den tjejen levererar!!! Det bästa är också att jag får henne en stund på söndag också!
Ipren ❤ Paodil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar