fredag 24 februari 2012

Fredag...

Jag måste erkänna att det är ganska mysigt att ha Babe hemma, synd bara att det är under dessa omständigheter. Ni förstår mina vänner, Babe är förkyld. Det är ju det värsta- en man med manlig förkylning!!!

Jag tog med mig Liten och Stor till Barnens Lekstad där vi mötte upp Amanda och Saga. Sypermysigt!!! Amanda är Babes kompis sambo, och givetvis en Skarp Brud och är verkligen en kanonskön tjej!! Barnen lekte som bara den, det är verkligen underbart att se hur de röjer gärnet. Saga vågade också hänga på grabbarna, vilket tydligen inte riktigt tillhörde vanligheterna.


Post till mig!! Nästa helg smäller det!! Steg 1 utbildning i Ljungkile!!


Väskorna packade och imån blir det till att åka till Skåne för att gå på silverbröllop. Stax innan 8 hämtar Babe och jag upp Kicki och Carl och så kan vi påbörja vår mini-weekend med massa mysigheter. Bastu med havsbad, brunch, vinprovning, fördrink och middag med lång aftonklänning, övernattning och hotellfrulle.

På söndag spelas första slutspelsmatchen för Kungälv på Skarpe Nord och vi hinner!! Vi häntar upp grabbarna sedan skall vi hejja fram Kungälv till vinst!

Nu blir det natten! Babe behöver kurera sin förkylning och sover bäst med sin älskling bredvid sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar