fredag 10 februari 2012

Fredaag!

Åh! De e den bästa dagen på hela veckan!
Idag va de min tur att vara hemma med krasslig Leon. Feber och hängig sen i tisdags natt. Han har bara orkat kolla på film så idag har jag bytt ut tecknat mot kultur. Idag har vi kollat på Madicken, till både min och Stors förtjusning.
Eftersom jag nu är långledig passade jag på att måla naglarna. Supernöjd med färgen, bilden är tyvärr lite dålig.




Stor va snabb på att vara med. Han fick välja färg själv!




Lyckan när Stor insåg att vi hade rött nagellack va priceless men besvikelsen infann sig snabbt när blå inte fanns med.
Sedan gick det utför!




Här är min metrosexuella bonusson!!




Nu är det fredagsmys hos familjen Lindau/Junkvist! Å här har vi mina kärlekar på rad i soffan.




Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar