onsdag 15 februari 2012

Ledig dag!

Ledig, efterlängtade dag!! Började dagen men sovmorgon och nu är jag precis hemkommen från ett mjukt F&S pass. Gäller att ligga i nu!! Nä, skämt å sido men ikväll skall Babe och jag gå å se Hamilton på bio. Stackars min kärlek som bara kan se andra halvlek på liven för ikväll möter Kungälv Vetlanda borta. En väldigt kärleksfull gest av honom och i min tur väljer jag att träna ett lågintensivt Bas pass nu på morgonkvisten.

Aaah!! Är galet taggad inför kommande vår! Detta fick jag med mig hem från träningen igår


En goodiebag!! Antagligen som tack för visat intresse eller som välkomstgåva.


När jag berättade för en ledare som körde Step i många år och som jag tränade för i lika många år om att jag blivit antagen så sken hon upp som en sol och sa; Ja, är du inte röd-vit innan så lär du bli det nu!
Hehehe, inga problem!!
Tur att familjen redan är röda, vita (å blåa).

1 kommentar: