torsdag 16 februari 2012

Precis kört medel/intensiv med betoing på intensiv! Fasen va grym jag är!! Utmanade mig själv som fasen och jävlar va inpad man blir av sig själv!

Vågen är inte så himla snäll mot mig men jag ser och känner verkligen skillnad. De e så jäkla gött!!


Alla hjärtans dag! Ett halvt vaniljhjärta till mig och 1,5 till Babe. De e han värd min kärlek!


Gick förbi dessa underbaringar på stan! Kärlek vid första ögonkastet!! Vill ha begär är vad det är! Längtar ännu mer efter våren nu när jag är förälskad i dessa vita SVEA skor! Så fort de är möjligt skall de få bo hos mig. (Om Babe eller någon annan läser så finns de Walk On i Klocktornet och kostar 645:-)



Igår var Babe och jag på date. Bio som ni ser och Hamilton va grym! Riktigt bra film!!


Här har vi Anna & Bjarnes present från Kicki, Carl, Babe och mig. Jag är faktiskt riktigt nöjd över inslagningen som jag stod för själv.

Idag fick jag äntligen löst det med ledighet inför Steg 1 i utbildningen till ledare. 1-4 mars skall jag ev till Ljungkile, väntar egentligen bara på bekräftelse från F&S men jag hoppas så innerligt att det går vägen för Karro och jag kommer få det så in i bänken svinkul!!
Jag hoppas på mail imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar