torsdag 9 februari 2012

Weeeiii

Jag har en sån jäkla endorfinkick!!! Varit med mamma på Martin&Mias medel/intensivpass. Herrejäklar vilket gött pass. Allt klaffade! Det gick så jäkla bra och jag kände hur mycket jag orkade!! Känns skönt att det äntligen börjar vända och jag orkar mer och mer. Det är det mest fantastiska med träning - framgång!

Nu är det soffhäng och försök till att varva ner. Bredvid mig har jag en så jävla nervös sambo som vankar av och till. Mycket riktigt är de bandy. Bortamatch i Kalix och i skrivande stund leder Kungälv med 4-3. Herregud va han andas tungt och håller stenhård blick fäst på iPhonen och Elitrapport!

Här är kvällsmat. Påläggsmat är perfekt för oss GI:are :0)


Har jag gjort senaste uppdateringen? Vågen visade -1,1 kg alltså totlat -4,3 kg! Men nu känns det ordentligt i kroppen och att den håller på att ändras! Underbart! Äntligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar