fredag 3 februari 2012

Nu funkar äntligen blogpres igen!!

(Inlägg som skulle postats i måndags)

Igår när Neo och jag gick upp möttes jag av den här sköna bilden. Neo som vaknat tidigare än mig hade snyggt och prydligt radat upp sina nya leksaker.



Det måste vara min son som gör så va?! Rakt nedstigande led!!




Det är inte alla vanliga Svenssons som har en "Personal Shopper". Det har jag!!! Min heter Camilla Åhman. Här har hon tex hittat ett par jeans, visserligen till sig själv från början men efter att ha provat dom hemma konstaterades det att de skullle passa mig bättre. Mycket riktigt!! Så nu för jag bara över pengar på hennes konto så är det klart! Love how it works!!



Gårdagens middag bestod utav rödspätta filéer med spenat. Smaskens!!



Vaknade idag och det är årets hitills kallaste morgon... Huh!!!



Dags för frulle. A-fil (som alla vet är kanonbra mot en instabil mage) som visade sig endast innehålla 5% kolhydrater, blåbär och ägg.
Just det!!! Vägde mig ju igår! -1,3 kg och totalt -3,2 på 3 veckor! Kanoners!! Kan jag hålla detta tempot har jag nått mitt mål om 15 veckor! Beach 2012; here I come!!
(Lite bittert tänker jag nu flika in att det lär ju ta betydligt längre tid om jag skall gå å bli sjuk hela tiden!!!!)

Till sist tänker jag bjuda på dessa underbara bilder på grabbarna när de provar Stors skidhjälm (jag fick också på mig den).



Stor är riktigt stolt i sin hjälm!!



Liten ville också testa men var inte lika förtjust i glasögonen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar