måndag 5 mars 2012

Anna & Bjarne

Silverbröllop i Löddeköpinge!


Började med bastubad och ett dopp i havet för vissa av oss...


Det blåste storm och vi fick gå ut på en lång pir för att komma fram till Bjerreds kallbadhus.


Vi fick alla ett "åkband" ala Liseberg :0)


Brunch!! Man blev verkligen hungrig efter bastubad!! Mumms!!


Sedan var det dags att ta oss till Flädie mat &vingård. Här har jag försökt ta rn bild på Skånes egna vinrankor.


Vår rumsnyckel.


Del av den skitsnygga lobbyn...


Vi hade egen balkong upp till rummet. Elegant!!


Sedan var det dags för vinprovning av Flädies egna viner. Mäktigt!


Uppklätt var ordet!


Inte nog med att jag fick lära mig massor om viner, jag lärde mig också detta grymma party-trick! Vika en snopp av en servett!


En del av vinkällaren!

Jag vill verkligen tacka Anna och Bjarne för en helt fantastisk helg och för deras givmildhet! Tack också till alla inblandade för trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar