måndag 12 mars 2012

Jag har haft min Babe hemma sen i onsdagskväll!! Jag fick ett ganska trist telefonsamtal vid 18-tiden men han skulle ringa innan han gick å la sig. Kul kille liksom!! Så jag lägger grabbarna och kurar ihop mig i soffan och äntligen börjar säsongens första Grey's avsnitt. Vem tror ni tar i dörren då!? BABE, såklart!!!! Jag blev så extremt glad så det går fasen inte ens att beskriva!!! Jag älskar honom så mycket så överraskade mig!! Sedan fortsatte överraskningarna att lösa av varandra..
Torsdagen kom och efter att Babe fått sovmorgon hämtades grabbarna upp på dagis och dagmamman måste de ha tagit en liten sväng på stan för när jag kom hem var det två väldigt ivriga (läs tre) grabbar som gav morsan en present som var inslagen och inuti låg denna pärlan...


Tack Babe!! Hur kunde du veta att mina var slut?

Nu när både Liten och Stor har lärt sig iPhonen och att hitta kameran kan ens fotoalbum se ut se här


Liten


Stor


Delar av familjen busar...


Litens reaktion när han bläddrar igenom bilderna: "Snuttiiiiis"


Fastnade för den här på fb som någon lagt upp. Så sant som de e sagt!!! Hahaha

Jag är helt galet förkyld och borde egentligen inte jobba men vad gör man inte när man har hela två dagar på sig att rapportera över sina patienter. Så efter att jag kom hem var det dags för dagens första panodil för då trodde jag att huvudet skulle expodera av allt snor. Det fick bli myskläder och...


..när hövdingen är i Motala och jobbar passar gäller det att passa på!!
För att sitta still i soffan fick jag ta fram det tunga artelleriet..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar