onsdag 7 mars 2012

Onsdag och VAB

Vid 4-tiden i natt tassade en galet feberhet kille in till mig och ville sova bredvid mamma. Tryckte i honom Ipren och sedan somnade han gott! Mamma kom förbi snäll som hon är på till jobbet så jag kunde ta ned dig Stor till dagis utan att behöva väcka Liten feber-kille. Vi klarade oss nästan tills Stor utbrister "Sådanna har jag också!!" å pekar på mina chockrosa crocs.

Men när mormor kom så vi kom iväg och Stor fick lämnas på dagis och jag fick åka hem igen. Liten och jag tog det väldigt lungt. Här mumsar vi gofika...





Innan Liten och jag hämtade Stor på dagis tig vi en sväng på Maxi. Detta är mina favoritgodisar som bara (?) säljs under påsk, de cita är godast. Men jag vill minnas att man fick lite mer än bara luft... Totally rip off!!!



Stor gjorde tydligen en praktvurpa från gungan på dagis och landade lite klassiskt med pannan rätt ner i sanden och stackarn blödde även lite näsblod.

Nu har vi käkat middag, grabbarna lekte med bilar medan jag stök och nu kollar vi på Djungelboken och dom skrattar åt Balo. Det är strax dags för kvällsmat och det blev beställt yoghurt och kuddar.
När grabbarna sedan sover är det min tur! Säsongspremiär pch dubbelavsnitt av Grey's!!!! Hurra!!! Tur att Babe inte är här för att behöva genomlida detta ;)
Imån är det torsdag och då kommer han äntligen hem igen!! Flera dagars sparad kärlek ska han vli överöst med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar