söndag 29 januari 2012

Lördag

Jobba, jobba hela dagen! Sedan var det dags att hämta upp T1 & T2 (terrorist 1&2) som varit hos sin respektive mormor och farmor. Vi gick också middagsgäst. Camilla kom på tacos och det blev gött tjöt! Alltid skönt att prata av sig en massa.


Barbarpappa-paprika =)

Under eftermiddagen och kvällen kände jag mig riktigt krasslig. Började frysa något fruktansvärt, ont i halsen och huvudet värkte som fasen. Sedan kände jag att febern kom smygandes. Innan 21 gick jag och la mig men eftersom mitt mänskliga element inte var hos mig sov jag i långbrallor och täcke med filt. Ändå frös jag! Sedan vaknade jag å toksvettades såklart.
Idag har jag jobbat också men jag har gått emot min princip och tagit 2 panodil så jag klarade av att gå till jobbet. Nu sitter jag på kontoret i en fåtölj insvept i en filt och med en funkande huvudvärk. Vi är färdiga med våra rutter så jag åker hem och kurerar mig så jag förhoppningsvis kan få till jobbet imån.

Idag är Liten pch Stor med mamma å pappa på utflykt till Havets Hus. Hoppas verkligen de sköter sig. Det verkade så, antar att det bara är mot mig de är överjävliga terrorister! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar