tisdag 17 januari 2012

Barnens lekstad

Jag har ju helt glömt av att berätta att vi var iväg i förra veckan till Barnens Lekstad, som ligger i nya industriområdet i Solgärde. Therese och Adam mötte upp Stor, Liten och mig där. Shit, jag kan varmt rekomendera det! 100:- per barn i tre timmar och när barnen varit inne 5ggr får de ett alldeles eget körkort. De ordnar även barnkalas. Stor skall ha sitt fyraårskalas där!!



I en halv millesekund stod Liten still..


Stor var inte stilla en sekund! Fick knäppa en bild i farten.



Här har vi en liten going som va jätteduktig på att sitta still ;) Lille Adam som lustigt nog är på dagen lika gammal som Babe och mitt förhållande :)


Till Litens stora förtjusning fanns en truck inne på Kungälvs trä!! Det fanns också Café Tunna Skivor, MAXI stormarknad och Smådjurs Akuten.
Klockrent tycker jag.
Barnen var helnöjda och jag också. Samtliga äventyrare stensomnade efter pannkakslunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar