lördag 21 januari 2012

Bloggar av mig lite...

På väg till ett möte i onsdags och jag kunde inte låta bli att föreviga denna skylten!!


Underbart men har författaren inte en svensk vän som kunde korrekturläsa? Men hur som helst är vi är alltid lika Älkomna dit!!



Den här klänningen kom i brevlådan från HM i torsdags. Jag tyckte helt klart att den var värd sina 49,50:- Hehhe!! Rätt snyggt sitter den också! (Jag ber om ursäkt för det osminkade fejset).

Igår var vi hemma hos fam Ekstedt på middag och mys. Som alltid jättetrevligt och riktigt, riktigt god mat! Jezzica är så söt som hör sig för hur det va med mig och GI och serverar ett otroligt gott blomkålsmos! Shit va gott det var! Efter middagen var vi så jäkla mätta så vi hoppade dessert och tog några choklad bitar till Bailye's lite senare! Perfekt!! Det blev sent men så är det är man har trevligt!!



Idag är det lördag och dagen började med att Babe och kag åkte ner till Skarpe Nord. Han körde allmänhetens medan jag tåg årets första PW. Antagligen just därför behagade vintern att komma till oss. Det började snöa lite lätt vilket inte gjorde mig något, för det var bara att öka farten för att hålla värmen! Jag utgick från Skarpe Nord, gick Kastellegården runt, upp Enekullen, via Gamla Kungälvsvägen och Christian IV:s väg och tillbaka till Skarpe Nord. 1h och en kvart i snålblåst tog det. Sedan vlev det ett barmt bad och sedan brunch i härlig GI anda.


Så här såg det ut efter några timmars snöande. Ljust och fint och man blir på bra humör!! Riktigt mysigt med en kopp kaffe och melodikrysset.


Vardagsrummet


Framsidan.

Ikväll är vi bjudna hem till Sjöberska palatset på middag och spel. Myspys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar