söndag 22 januari 2012

Svar på tal!

Går det ihop med GI och desert??

Javisst, säger jag! Igår var vi hos fam Sjöberg på middag och spel. Lustigt nog fick vi exakt samma meny som vi fick hos Ekstedt i fredgas. Väldigt komiskt!! Det är nog inne med baconlindad kycklingfile och blomkålsmos :) Who cares?? Supergott!!

Detta är efterrätten


En ostbricka utan dess like!! Tricket är ju att helt hoppa över kexen och äta måttligt av frukten eftersom de innehåller fruktos dvs fruktsocker, vilket ju ni vid det här laget vet är kolhydrater.

1 kommentar:

  1. Åh, det är det jag älskar med GI - man får äta sig mätt och man får äta gott! Varje vecka när jag väger mig blir jag faktiskt förvånad över att det ändå funkar, det känns som att det måste vara tråkigare och jobbigare att gå ner i vikt... :-) Lycka till tjejen, duktig du är!!! Kram Lisa

    SvaraRadera