onsdag 25 januari 2012

Dagen går till historiens värsta




Såhär ser hon ut. En hormonell och übertrött mamma! Stackars mina grabbar som har behövt stå ut med mig idag! Problemet uppstår när alla har sömnbrist och när dagen dessutom toppas av PMS. Usch, har lite såligt samvete såhär nu när de båda sitter så snällt i soffan och kollar på Monsters Inc. Förlåt älskade grabbar. Båda har fått ta ganska mycket skäll men det är faktiskt bara en som suttit i hörnet, two times!! Det är uppenbart att Liten tar sömnbrist sämre än Stor.

Nu väntar jag på att Babe ska komma hem igen efter att ha spelat bandy. Vi möts i dörren för att jag ska också iväg å träna. Idag skall jag testa Hanna & Daniels Station Medel. Första gången jag provar har sett de på håll och det ser väldigt jobbigt ut. Jag känner dessutom att jag har lite press på mig att prestera egtersom H&D är jympaledar-ansvariga och jag som va på informationsmöte igår om att bli ledare/instruktör på F&S igår. Om ca två veckor är det Try-out och jag galet nervös!! Det blir två try outs en för jympa och en för Aerobic/step. Omg!!! Nä, nu blev jag sådär nervös igen! Tre låtar ska man välja ut övningar till. Rörlighet, styrka och kondition. Till Aerobic/step skall jag jag sätta ihop två kombinationer till två låtar istället för styrka.

Alla vet väl att det är något jag velat göra ett tag, egentligen borde jag ha gjort detta för exakt ett år sedan när jag var smalare och mkt mer vältränad. Men det är bara att satsa!! Jag tog ju beslutet efter att fina Karro blivit antagen. Usch! Känner pressen! Banta mer, träna mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar