torsdag 12 januari 2012

Fördelar vs nackdelar med att endast inta flytande föda

Här har ni den ärliga sanningen...

Nackdelar;
• Aldrig tidigare har jag haft en sån dålig andedräckt
• OSB! Gasbildande!
•Jag är hungrig och drömde om mat i natt


Fördelar;
•Vågen visar -1,6kg på tredje morgonen.
•Jag blir så illa tvungen att lära mig kontrollera mitt humör (alla som känner mig vet hur jag blir när jag är hungrig)
•Billigare än en modern tarmsköljning men med snarlik effekt
• Det där kluriga med att välja middagsmat varje dag minimeras drastiskt. Valet står alltid mellan Potato/Leek eller Broccoli/Basil
•Det var länge sen jag längtade så mycket tills på lördag som nu. Likt ett barn som suktar lördagsgodis kan jag knappt bärga mig!!! Kyckling och rostade rotfrukter... Ge mig!!!



Ni ser ju själva! Fördelarna väger upp nackdelarna flera gånger om :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar