måndag 4 februari 2013

Tack för det, televerket.

Undra varför jag säger så? Det är något min lilla mor säger bland. Jaja...
Nä men klockan är 6 på morgonen å här ligger jag å kan inte somna om. Leon va uppe å kissade vid 5 så då vaknade jag. Igår var jag för övrigt så trött så de va tur jag hann lägga grabbarna och käka kvällis innan jag somnade på soffan. Det är inte lika mysigt att somna framför tvn när min livs levande kudde och värmekälla som vanligt befinner sig i Västervik igen.

Jag har jobbat helgen och det är mer ansträngande än man kan tro så därför såg jag verkligen fram emot idag och den sovmorgonen jag såg framför mig.
Annars bjuder dagen på kvalitetstid med Stor och Liten. Skall också klämma in tandläkarbesök, aerobicpassbygge på F&S och handling. Så de va den lediga dagen!



Måste bjuda på denna bilden. Grabbarna var nog något för ivriga när pyjamasen skulle på... Finn ett fel? Knasiga ungar ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar